Onkyo TX-NR5000E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-NR5000E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

SjEggie 13-09-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-NR5000E

Ik heb deze receiver nu 2 jaar in mijn bezit.
Het is een echte high-end receiver die niet alleen 7.1 geluid prima weergeeft, maar ook stereo.
De reciever is modulair. Dat wil zeggen dat je de hardware en software kan upgraden. De receiver heeft HDMI v1.1 aan boord.
Volgens de importeur (HNNY) zal er nooit een update komen voor de HDMI naar versie 1.3.
Dit is simpelweg niet mogelijk door de chipset aan boord van de TX-NR5000. Dus het is heel mooi dat deze receiver modulair is, maar je hebt er weinig aan. De nieuwe geluidsformaten DD-PLUS, DTS-HD zullen nooit afgespeeld kunnen worden op deze receiver.

Ik ben dan nu ook aan het kijken naar de nieuwe TX-NR905. Volgens HNNY kwalitatief evengoed als de TX-NR5000. En dat terwijl de TX-NR905 3000 Euro goedkoper is!!!